About

NK FITNESS CLUB
ΠΙΚΕΡΜΙ (ΕΜΠΟΡΙΚΟ)

Στo ΝΚ Fitness Club Πικερμίου, απολαμβάνετε εξατομικευμένα προγράμματα εκγύμνασης με υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και εξαιρετικές παροχές, σε ένα άνετο περιβάλλον με minimal design και υπερσύγχρονο εξοπλισμό.


Ο χώρος


Υπερσύγχρονο minimal design, υψηλών προδιαγραφών για μια πολυσύνθετη εμπειρία σωματικής άσκησης που ξεπερνά τις προσδοκίες των αθλούμενων.

Αίσθηση ασφάλειας και άνεσης που συνδυάζεται με υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και την εποπτεία της έμπειρης ομάδας γυμναστών μας.

Πάθος για τη γυμναστική, πάθος για το στόχο!

Υπερσύγχρονος εξοπλισμός


Με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας και υπερσύγχρονο εξοπλισμό για μέγιστη απόλαυση της γυμναστικής και βέλτιστα αποτελέσματα.

NK FITNESS CLUB


Philosophy & Programs

Συνδυάστε τα εξαιρετικά οφέλη του Cross fit με τα ελεύθερα βάρη και τα όργανα ή/και με άλλα εξειδικευμένα ομαδικά προγράμματα που λειτουργούν σε εβδομαδιαία βάση στο NK Πικερμίου.

Ελεύθερα βάρη & όργανα γυμναστικής


Οι ασκήσεις με ελεύθερα βάρη και με όργανα γυμναστικής (μηχανήματα δύναμης), έχουν ως στόχο την ενίσχυση της μυϊκής μάζας και την αύξηση της δύναμης. Παράλληλα, συντελούν στη βελτίωση της αντοχής των μυών, των οστών, των τενόντων και των συνδέσμων, στην ομαλή καρδιακή λειτουργία, καθώς και στην καλή πνευματική υγεία.
Κατά τη διάρκεια της προπόνησης με βάρη, οι μύες ασκούνται διότι αντιστέκονται σε εξωτερικές δυνάμεις, όπως π.χ. το βάρος των αλτήρων (αρχή της αντίστασης). Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, τα προπονητικά προγράμματα πρέπει να είναι απόλυτα εξατομικευμένα, ώστε όχι μόνο να εξασφαλίζονται τα μεγαλύτερα οφέλη από την άσκηση, αλλά και να αποφεύγονται οι τραυματισμοί.


Στα NK Fitness Club εφαρμόζουμε εξελιγμένα και εξατομικευμένα συστήματα προπόνησης ενδυνάμωσης, λαμβάνοντας υπόψιν μας μεγάλο αριθμό παραγόντων, όπως το υπάρχον επίπεδο εκγύμνασης, το φύλο, την ηλικία, το σωματότυπο, το επιθυμητό επίπεδο αύξησης της μυϊκής μάζας, τον τρόπο ζωής του ατόμου, ιατρικούς παράγοντες, κ.α.

Με αυτόν τον τρόπο εγγυόμαστε την άρτια και ασφαλή προπόνηση, τόσο των αρχάριων ασκούμενων όσο και των επαγγελματιών αθλητών.


Όλες οι ασκήσεις στην προπόνηση ενδυνάμωσης, βασίζονται στην αρχή της αντίστασης


Είναι ένα πρόγραμμα συνολικής ενδυνάμωσης και fitness που προσπαθεί να σε κάνει καλύτερο όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και ουσιαστικά στους εξής τομείς: καρδιαγγειακή και αναπνευστική αντοχή, δύναμη – ισχύς, ευελιξία, ευκινησία, συντονισμό αλλά και ακρίβεια των κινήσεών σου. Δηλαδή, εμπλέκεται σε κάθε φυσική δραστηριότητα.

CROSSFIT


Το Crossfit συνδέεται και έχει επιρροές από αθλήματα όπως η άρση βαρών, η ενόργανη, ο στίβος και τα ελεύθερα βάρη. Είναι ένα ολιστικό πρόγραμμα εκγύμνασης που συνδυάζει διάφορα ολυμπιακά αθλήματα.

Έχοντας ως αντίπαλο το χρονόμετρο, προσπαθείς συνεχώς να γίνεσαι καλύτερος από τον εαυτό σου! Βελτιώνει θεαματικά την δύναμη, την ευλυγισία, την καρδιαοαναπνευστική αλλά και μυϊκή αντοχή, το συντονισμό και την έκρηξη, την νευρομυϊκή συναρμογή, την ισχύ αλλά και την ευκινησία.

Φυσικά όλα τα παραπάνω γίνονται πάντοτε σε σχέση με το επίπεδο που έχουμε, προσέχοντας ιδιαίτερα την τεχνική μας σε κάθε άσκηση, και με την υπεύθυνη επίβλεψη από τους έμπειρους προπονητές μας, οι οποίοι και θα σε καθοδηγήσουν στην επιλογή του κατάλληλου προγράμματος.


ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ!

Είναι ένα πρόγραμμα συνολικής ενδυνάμωσης και fitness που προσπαθεί να σε κάνει καλύτερο όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και ουσιαστικά στους εξής τομείς: καρδιαγγειακή και αναπνευστική αντοχή, δύναμη – ισχύς, ευελιξία, ευκινησία, συντονισμό αλλά και ακρίβεια των κινήσεών σου. Δηλαδή, εμπλέκεται σε κάθε φυσική δραστηριότητα.

CROSSFIT

Levels 1 & 2


Το Crossfit συνδέεται και έχει επιρροές από αθλήματα όπως η άρση βαρών, η ενόργανη, ο στίβος και τα ελεύθερα βάρη. Είναι ένα ολιστικό πρόγραμμα εκγύμνασης που συνδυάζει διάφορα ολυμπιακά αθλήματα.

Έχοντας ως αντίπαλο το χρονόμετρο, προσπαθείς συνεχώς να γίνεσαι καλύτερος από τον εαυτό σου! Βελτιώνει θεαματικά την δύναμη, την ευλυγισία, την καρδιαοαναπνευστική αλλά και μυϊκή αντοχή, το συντονισμό και την έκρηξη, την νευρομυϊκή συναρμογή, την ισχύ αλλά και την ευκινησία.

Φυσικά όλα τα παραπάνω γίνονται πάντοτε σε σχέση με το επίπεδο που έχουμε, προσέχοντας ιδιαίτερα την τεχνική μας σε κάθε άσκηση, και με την υπεύθυνη επίβλεψη από τους έμπειρους προπονητές μας. Το Crossfit χωρίζεται σε 2 επίπεδα.


CROSSFIT LEVEL 2


Το Crossfit Level 2 απευθύνεται σε πιο έμπειρους ασκούμενους, περιλαμβάνοντας ασκήσεις με μεγαλύτερες εντάσεις.

Έχει ως στόχο την επίτευξη του ανώτατου επιπέδου καρδιαγγειακής και αναπνευστικής αντοχής, δύναμης, ευελιξίας, ευκινησίας, ισορροπίας, συντονισμού, κ.α. Συνδυάζουμε ασκήσεις ενόργανης γυμναστικής, άρσης βαρών, κωπηλασίας, ποδηλασία, κολύμπι, τρέξιμο και ότι άλλο έχει να κάνει με το fitness. Δεν υπάρχουν όρια γιατί απλά με το Crossfit τα ξεπερνάμε συνεχώς.

Το Level 2 είναι ιδανικό για πιο έμπειρους ασκούμενους και όσους θέλουν να φτιάξουν ένα πολύ γερό κορμί, και να αποκτήσουν εξαιρετική γράμμωση με πολύ καλή μυϊκή μάζα.



Το Crossfit Level 1 είναι ιδανικό για όσους είτε ξεκινούν τώρα ή διαθέτουν λίγη σχετική εμπειρία.


Το Crossfit Level 2 απευθύνεται σε πιο έμπειρους ασκούμενους, περιλαμβάνοντας ασκήσεις με μεγαλύτερες εντάσεις.

Σας προτρέπουμε να προγραμματίσετε το δοκιμαστικό σας προκειμένου να ζήσετε τη μοναδική εμπειρία του Cross fit!

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ!

Οργανωμένο πρόγραμμα δύναμης σε ολιγομελή group με συγκεκριμένα μηχανήματα δύναμης και ελεύθερα βάρη. Βελτιώνει τη δύναμη, την ευλυγισία και την λειτουργικότητα των μυών του σώματος.

Πρόγραμμα που συνδυάζει αερόβιο και αναερόβιο σχεδιασμό με εναλλαγές από τους διαδρόμους σε πολυαρθρικές ασκήσεις. Προτείνεται για όλα τα επίπεδα ασκούμενων.

Αερόβιο πρόγραμμα για μέγιστες καύσεις λίπους και μέγιστη βελτίωση καρδιοαναπνευστικής αντοχής. Ασκήσεις μόνο με το σώμα ή με λίγο εξοπλισμό. Τρέξιμο, ποδήλατο και κωπηλατικό, είναι μερικά από τα στοιχεία του.

Ασκήσεις ευλυγισίας και ευκαμψίας με στόχο την καλύτερη ελαστικότητα για την αποφυγή τραυματισμών και την μέγιστη απόδοση στα δυναμικά προγράμματα.

Πρόγραμμα ασκήσεων αποκλειστικά για κοιλιακούς-γλουτούς-μηρούς.

Πρόγραμμα γυμναστικής πάνω σε ειδικά κρεβάτια για μυική αντοχή, ευλυγισία, δύναμη, πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών.

To Reformer είναι ένα πολυ-όργανο με περισσότερες από 200 ασκήσεις, σχεδιασμένο από τον ίδιο τον Joseph Pilates.

Η εξάσκηση στο Pilates Reformer προσφέρει μια σειρά από εξαιρετικά οφέλη, όπως μυϊκή ενδυνάμωση, ισορροπία, επέκταση στο εύρος κίνησης των αρθρώσεων και στην μυϊκή ευλυγισία, σωστή ρύθμιση της αναπνοής, νευρομυϊκό συντονισμό, τη βελτίωση της στάσης του σώματος και την αύξηση του μεταβολισμού.

Αν δεν έχετε δοκιμάσει το PILATES REFORMER σας προτρέπουμε να προγραμματίσετε το δοκιμαστικό σας!

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ!

Αν δεν έχετε δοκιμάσει το PILATES REFORMER σας προτρέπουμε να προγραμματίσετε το δοκιμαστικό σας!

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ!

Πρόγραμμα γυμναστικής για μυική αντοχή, ευλυγισία, δύναμη, πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών.

PILATES REFORMER

To Reformer είναι ένα πολυ-όργανο με περισσότερες από 200 ασκήσεις, σχεδιασμένο από τον ίδιο τον Joseph Pilates. Η εξάσκηση στο Pilates Reformer προσφέρει μια σειρά από εξαιρετικά οφέλη, όπως μυϊκή ενδυνάμωση, ισορροπία, επέκταση στο εύρος κίνησης των αρθρώσεων και στην μυϊκή ευλυγισία, σωστή ρύθμιση της αναπνοής, νευρομυϊκό συντονισμό, τη βελτίωση της στάσης του σώματος και την αύξηση του μεταβολισμού.

FUNCTIONAL PILATES

Πρόγραμμα το οποίο βασίζεται στις αναπνοές του Pilates, μέσα από λειτουργικές πολυαρθρικές ασκήσεις.

Το πρόγραμμα των ασκήσεων σχεδιάζεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να βελτιωθεί η ισορροπία, ο έλεγχος, και η ευελιξία των κινήσεων που είναι πιο σημαντικές για εσάς, ενδυναμώνοντας παράλληλα ολόκληρο το σώμα.

CLINICAL PILATES

Ειδικό πρόγραμμα για άτομα που χρειάζονται μία εξειδικευμένη προσέγγιση λόγω τραυματισμών. Το πρόγραμμα των ασκήσεων εξατομικεύεται κάθε φορά, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις συνιστώσες της φύσης του προβλήματός του.

NK FITNESS CLUB


Ωράρια προγραμμάτων

Τα ωράρια που ισχύουν αυτή την περίοδο για τα διάφορα προγράμματα εκγύμνασης, έχουν ως εξής:

CROSS FIT + STRENGTH + CALORIES DESTROY
+ TOTAL FITNESS + OPEN GYM


ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

8:00 - 9:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


9:00 - 10:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


10:00 - 11:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


11:00 - 12:00

CROSS FIT

STRENGTH


12:00 - 17:00

OPEN GYM


17:00 - 18:00

CROSS FIT

OPEN STRENGTH

CALORIES DESTROY


18:00 - 19:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS

CALORIES DESTROY


19:00 - 20:00

CROSS FIT

STRENGTH


20:00 - 21:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS

CALORIES DESTROY


21:00 - 22:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


8:00 - 9:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


9:00 - 10:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


10:00 - 11:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


11:00 - 12:00

CROSS FIT

STRENGTH


12:00 - 17:00

OPEN GYM


17:00 - 18:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


18:00 - 19:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


19:00 - 20:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


20:00 - 21:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


21:00 - 22:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS

CALORIES DESTROY


8:00 - 9:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


9:00 - 10:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


10:00 - 11:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


11:00 - 12:00

CROSS FIT

STRENGTH


12:00 - 17:00

OPEN GYM


17:00 - 18:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


18:00 - 19:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


19:00 - 20:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


20:00 - 21:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


21:00 - 22:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


8:00 - 9:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


9:00 - 10:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


10:00 - 11:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


11:00 - 12:00

CROSS FIT

STRENGTH


12:00 - 17:00

OPEN GYM


17:00 - 18:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


18:00 - 19:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


19:00 - 20:00

CROSS FIT

STRENGTH


20:00 - 21:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS

CALORIES DESTROY


21:00 - 22:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS

CALORIES DESTROY


8:00 - 9:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


9:00 - 10:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


10:00 - 11:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


11:00 - 12:00

CROSS FIT

STRENGTH


12:00 - 17:00

OPEN GYM


17:00 - 18:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


18:00 - 19:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


19:00 - 20:00

CROSS FIT

TOTAL FITNESS


20:00 - 21:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


21:00 - 22:00

CROSS FIT

STRENGTH

CALORIES DESTROY


11:00 - 13:00

CROSS FIT

OPEN STRENGTH

CALORIES DESTROY


12:00 - 18:00

OPEN GYM


PILATES REFORMER


ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

8:00 - 13:00

PILATES REFORMER

16:00 - 17:00

PILATES REFORMER

17:00 - 22:00

PILATES REFORMER

8:00 - 13:00

PILATES REFORMER

17:00 - 22:00

PILATES REFORMER

8:00-13:00

PILATES REFORMER

16:00 - 17:00

PILATES REFORMER

17:00 - 22:00

PILATES REFORMER

8:00-13:00

PILATES REFORMER

17:00 - 22:00

PILATES REFORMER

8:00-13:00

PILATES REFORMER

16:00 - 17:00

PILATES REFORMER

17:00 - 22:00

PILATES REFORMER

11:00-14:00

PILATES REFORMER

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΑ ΜΙΑ ΩΡΑ (ΕΚΤΟΣ ΠΕΜΠΤΗΣ 11:00 - 12:00)

HIPS & ABS + MOBILITY


ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

19:00 - 20:00

HIPS & ABS

-

-

10:00 - 11:00

HIPS & ABS

18:00-19:00

HIPS & ABS

20:00-21:00

MOBILITY

11:00-12:00

MOBILITY

10:00-11:00

HIPS & ABS

19:00-20:00

HIPS & ABS

-

-

NK FITNESS
CLUB
ΠΙΚΕΡΜΙ


Διεύθυνση

Λ. Μαραθώνος 27, 19009
Εμπ. Κέντρο Πικερμίου

Τηλ. Ι 210 6038109
Εmail Ι info@nkfitness.gr

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα - Παρασκευή Ι 08:00 έως 22:00
Σάββατο Ι 11:00 έως 18:00.

On line εγγραφή

Κλείστε τώρα το δοκιμαστικό σας!

    Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει